Rüya Sözleri - Kâlfi

Rüya ” şarkı sözleri (Kâlfi)

Kâlfi  - Rüya  Sözleri
Rüya
Yokuş yukarı hep yokuş yukarı
Henüz on beşinde oyna bu kumarı
Değiş kuralı ya değiş kuralı
Kaderime bak sen hiç değil oralı bile
Kayıp gider elindekiler, kafama hapsolan rüyadakiler
Annem dedi uyan hadi gel hayat
Eninde sonunda seni bi’ yana iter yaa
Durdu zamaaan, şehrim kabusum
Başıma gelenlerin hepsi nazar
Uyudu babaaam, gelip kurtar
Hadi beni bu fırtınadan
Dönüp bi’ hırsıma bak
Sahteler fırsat araaar
Götür beni Mars'a kadar
Tanrım yardım (tanrım yardım)
Yanına al ne olcak
Tenim bronz ya
Tek başıma kaldım (tek başıma kaldım)
Bi’ rüyaydı ya uyandım ya
Yoruldum yaa soyutlandım kendi
Kendime somurtkandım
Eriyom ya umutlandim
Sevicek kadar unutkanlık
Başım çok daar yetiş tanrım
Serseliği bir iş sandım kaç
Kaybedişim yok yok hiç mantık
Her şeye rağmen ben insandım
Yok geri dönmek
Gerekirse patikadan git
Harikalar diyarında
Bedenimi haritadan sil aah
Kaderi yazanımız kim
Mor ışıklar gözler sativa
Sonunda gerçek hakikat
Varoşlar doğuştan matiz aa

© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger