İnanmam Sözleri - Özkan Şanlı

İnanmam ” şarkı sözleri (Özkan Şanlı)

Özkan Şanlı - İnanmam Sözleri
İnanmam
Kızgınım inanmam
Artık hiç kimseye
Yalvarmam yüz bin kere
Dimdik kafam da düşmez yere
Çözümü net
Söz mü senet ?
Kaçmamam mı gerek ?
Son yediğin kalır ağzında
Fikrim de orantılı tarzımla
Kavgam kendimle kalınca
Güneşim bulutların ardında
Özgürüm irademin önünde
Dilimdekinin özü gönlümde
Fırtınalar koptu beynimde
Geçer mi sanki dönünce
Yine soğuk serin kal ihtimal minimal
Kaçırdım patikan yalnızlık Vatikan
Çık karşıma beni sars karşında kara pars
Ateşime rüzgar kus kinini bana az
Hoşçakal ya da bi hoşt çakal
Borçlu kal deme dostçakal
Ağza bi bal uyuştum al
Sizin olsun tonla mal
Doymadı pörtlek gözleriniz
Samimiyetsiz sözleriniz
Ne kadar sürecek lan bu da böyle ?
Bitmeyen montajlı gösteriniz
Yattığın erkete takılma bankete
Çık atla firkete peşkeşin şirkete
Gülmedim herkese oturdum merkeze
Tutma sen ağzında söyle git herkese
Kızgınım inanmam
Artık hiç kimseye
Yalvarmam yüz bin kere
Dimdik kafam da düşmez yere
Çözümü net
Söz mü senet
Kaçmamam mı gerek
Son yediğin kalır ağzında
Fikrim de orantılı tarzımla
Kavgam kendimle kalınca
Güneşim bulutların ardında
Özgürüm irademin önünde
Dilimdekinin özü gönlümde
Fırtınalar koptu beynimde
Geçer mi sanki dönünce
Kızgınım inanmam
Artık hiç kimseye
Yalvarmam yüz bin kere
Dimdik kafam da düşmez yere
Çözümü net
Söz mü senet
Kaçmamam mı gerek nakarat(x2)


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger