Yitirdiğim Şarkı Sözü - Emre Akbay



"Yitirdiğim" şarkı sözleri 


Sözler

"Yitirdiğim" şarkı sözleri

Sıkıştım sayfalar arasında

Okuyan yok, silen de

Tek kelime, belki iki hece
Anlamımı bilen nerde

Yitirdiğim tüm sesler

Hayatım işte bundan ibaret

Yitirdiğim tüm sesler

Hayatım işte bundan ibaret

Beklediğim gelmedi hiç

Zaman siliyor beni

Yazıldım, nasıl hiç bilmeden

Ne bir el vardı ne de bir çift göz

Işıksız sayfalar arasında

Yaprağa asılı bir çift söz

Yitirdiğim tüm izler

Hayatım işte bundan ibaret

Yitirdiğim tüm izler

Hayatım işte bundan ibaret

Beklediğim gelmedi hiç

Zaman siliyor beni

Usulca Yıllara teslim

Eski bir nefes Susunca

Bir bilsen neler söyleyecekti

Yitirdiğim tüm sesler

Hayatım işte bundan ibaret

Yitirdiğim tüm izler

Hayatım işte bundan ibaret

Beklediğim gelmedi hiç

Zaman siliyor beni

Söz & Müzik: Emre Akbay
Düzenleme: Emre Akbay
Yönetmen: Aytekin Aykut, Ali Korkmaz



© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger