Ay Ay Şarkı Sözü - Hakan Türkan



"Ay Ay" şarkı sözleri 


Sözler

Sevmiyorsun beni sevmiyorsun beni diye diye

Kırk kere söylene söylene gerçeğe

Dönüştü tebrikler soğuttun kendinden

Demiştim ya daha evvelde böyle yürümez ilişkiler

Acele eden ecele gider

Belki ama kararım kesin dönmüyorum dönmüyorum

Yolun açık olsun güzelim

Ay ay ay üzüldün mü kıyamam

Kendin kaşındın e bende kaşıdım

Bak bak bak başka kollar bulursun

Ben buna dünden hazırlıklıyım

Ay ay ay üzüldün mü kıyamam

Kendin kaşındın e bende kaşıdım

Bak bak bak başka kollar bulursun

Ben den uzak ol Allaha yakın dur.

İnceldiği yerden koparmak en uygunu

Demiştim ya daha evvelde zorla yürümez ilişkiler

Acele eden ecele gider belki ama

Kararım kesin korkmuyorum

Yolun açık olsun güzelim

Ay ay ay üzüldün mü kıyamam

Kendin kaşındın e bende kaşıdım

Bak bak bak başka kollar bulursun

Ben buna dünden hazırlıklıyım

Ay ay ay üzüldün mü kıyamam

Kendin kaşındın e bende kaşıdım

Bak bak bak başka kollar bulursun

Ben den uzak ol Allaha yakın dur.

Çok uğraştım çok denedim ama yapamıyorum

Söylediklerimin arkasındayım

Seni sevmiyorum

Üzüldün mü kıyamam hahahahha

Ay ay ay üzüldün mü kıyamam

Kendin kaşındın e bende kaşıdım

Bak bak bak başka kollar bulursun

Ben buna dünden hazırlıklıyım

Ay ay ay üzüldün mü kıyamam

Kendin kaşındın e bende kaşıdım

Bak bak bak başka kollar bulursun

Ben den uzak ol Allaha yakın dur.

Söz: Hakan Türkan
Müzik: Hakan Türkan, Koray Erdoğan Mehmet
Düzenleme: Kougan Ray
Yönetmen: Selçuk Şahin



© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger