Yolun Açık Olsun Sözleri - Naim

Yolun Açık Olsun ” şarkı sözleri (Naim)

Naim - Yolun Açık OlsunSözleri

Yolun Açık Olsun

Küfrettim güne başladım
Tadım yok ağzımda
Bir geceden kalmayım
Fikrim yok hakkında

Sanki parça parça izler, vardı aklımda
Bir köşe başı bir de boş şişe yanımda

Yolun açık olsun, uğrama bana
Sen gidince, terk edince kalmam arkada
Yolun açık olsun, uğrama bana
Sen gidince, yok edince kalmam altında

Kaçıp gittiğin sabahın eşiğindesin
Tam karşında gölgeler var neresindesin

Yolun açık olsun, uğrama bana
Sen gidince, terk edince kalmam arkada
Yolun açık olsun, uğrama bana
Sen gidince, yok edince kalmam altında

Yolun açık olsun

Küfrettim güne başladım
Tadım yok ağzımda
Bir geceden kalmayım
Fikrim yok hakkında

Sanki parça parça izler, vardı aklımda
Bir köşe başı bir de boş şişe yanımda

Yolun açık olsun, uğrama bana
Sen gidince, terk edince kalmam arkada
Yolun açık olsun, uğrama bana
Sen gidince, yok edince kalmam altında

Kaçıp gittiğin sabahın eşiğindesin
Tam karşında gölgeler var neresindesin

Yolun açık olsun, uğrama bana
Sen gidince, terk edince kalmam arkada
Yolun açık olsun, uğrama bana
Sen gidince, yok edince kalmam altında



© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger