Dar Sokakta Manevra Sözleri - Funda Akyazıcı, Yavuz Akyazıcı

 

Dar Sokakta Manevra ” şarkı sözleri (Funda Akyazıcı, Yavuz Akyazıcı)

Funda Akyazıcı, Yavuz Akyazıcı - Dar Sokakta Manevra Sözleri

 

Dar Sokakta Manevra

Nasıl geldik buraya
Hem de güle oynaya
Dün çok uzak ama
Yarın var mı acaba

Saniyeler uzasa
Saatlerden sonsuza
Sakın açma ağzını
Duralım biraz daha

Sür sözleri namluya
Yasla kalbimin ucuna
Ben çekerim tetiği
Sakın kötü sen olma

Çoktan girdik çıkmaza
Yaklaştıkça duvara
Teslim olup yazıma
Bastım gaza sonunda

Anlamıştım bitmişti
Bu sokağın başında
Acemiyim yapamam
Dar sokakta manevra

Gözlerini kaçırma
Azaldı zamanımız
İki cümle uzaktayız
Bir sonraki hayata

Sür sözleri namluya
Yasla kalbimin ucuna
Ben çekerim tetiği
Sakın kötü sen olma

Çoktan girdik çıkmaza
Yaklaştıkça duvara
Teslim olup yazıma
Bastım gaza sonunda

 



© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger