Bir Adım Geriden Sözleri - Kararsın

Bir Adım Geriden ” şarkı sözleri (Kararsın)

Kararsın - Bir Adım Geriden Sözleri

Bir Adım Geriden

 

Kararsız duygularla sarıldığım bu evde
Rüzgarların kestiği merdivenlerden inince
Zamansız bir soğuk karışmış üstüm ince.
Olduğum yerde durdum.
Sordum, dedim. Neden yoksun?
Şimdi, burada olsan.

Derdin,
Kararsın ve bitsin.
Sordum,
Neler söylemişsin.
Derdin,
Kararsın ve bitsin.
Sordum,
Neler söylemişsin, arkamdan.
Ölsün demişsin.
Öldüm.

Rastlantısal bir dönemdi, tanıştığımız seninle
Kağıttan bir gemi gibi dağılmıştım görünce.
Hatırla, eğer unutmak marifetse,
Unuttum.
Hatta,
Umrumda değilsin, şimdi burada olsan.

Derdin,
Kararsın ve bitsin.
Sordum,
Neler söylemişsin.
Derdin,
Kararsın ve bitsin.
Sordum,
Neler söylemişsin, arkamdan.
Arkamdan, arkamdan.
Derdin,
Kararsın ve bitsin.
Sordum,
Neler söylemişsin.
Derdin,
Kararsın ve bitsin.
Sordum,
Neler söylemişsin, arkamdan.
Ölsün demişsin. Öldüm.



© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger