Gen Sözleri - Efza

 

Gen ” şarkı sözleri (Efza)

Efza - Gen Sözleri

Gen

 

Yak beni al, ardından
Rahiyan uçtu burnumdan
Ben nasıl senden oldum?
Doğdum sanki başkasında

Vurursam kelimelerimle
Tokadımı yüzünün en kırışmış yerine
Ne sen durursun, benim karşımda yine
Ne ben kalırım, senin geninde

Vurursan kelimelerimle
Tokadını yüzünün en kırışmış yerine
Ne sen durursun benim karşımda yine
Ne ben kalırım senin geninde

Göbeğinde değil bağım
Sanki ben, senin ayaklarındayım
Çiğnendikçe benim gönül dağım
Sararım ben seni kafamda yatarım

Vurursam kelimelerimle
Tokatımı yüzünün en kırışmış yerine
Ne sen durursun, benim karşımda yine
Ne ben kalırım, senin geninde

Vurursan kelimelerimle,
Tokadını yüzünün en kırışmış yerine
Ne sen durursun benim karşımda yine
Ne ben kalırım senin geninde



© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger