Anla Beni Sözleri - Caner Şahin

 

Anla Beni ” şarkı sözleri (Caner Şahin)

Caner Şahin - Anla Beni Sözleri

Anla Beni

 

Kırıldı yine kanadım,
İçin için avucumu kanatır,
Hava soğuk ama yine yanarım,
Dermanın yine banadır.
Yine kalan her soluğuna yanayım,
Biliyorum ama ya ne yapayım,
Eskisi gibi olamam sen yoksan,
Beni al tenine karışayım.

Kaçıncı yalnızlığım? Bilemiyorum kaybolmuşum deryasında dargınlığın.

Ben zaten sana deli gibi yürüyorum,
Seni deli gibi seviyorum anla beni anla beni,
Dönemem sana geri anla beni.

Elimde kalan ne varsa,
Al hepsini kurtulayım,
Hatıraların bile yasta,
Sesin her gece yankılanır.
Seni bana gösteriyorlar inatla,
İstemem ama arzularım.
Tenine bulaştırıyor beni sar kollarına,
Bıraksın korkularım.

Kaçıncı yalnızlığım? Bilemiyorum kaybolmuşum deryasında dargınlığın.

Ben zaten sana deli gibi yürüyorum,
Seni deli gibi seviyorum anla beni anla beni,
Dönemem sana geri anla beni.



© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger