Bilmiyorsan Öğreneceksin Sözleri - Dri

 

Bilmiyorsan Öğreneceksin ” şarkı sözleri (Dri)

Dri  - Bilmiyorsan Öğreneceksin Sözleri

Bilmiyorsan Öğreneceksin

Ben sana demedim mi karıştırma sapla samanı
Su akar yolunu bulur nihayetinde denize dökülür biliyorum
İnsan üzülür ama bazen kervan yolda düzülür
İyi dinle
Kimse yanlış anlamasın ağırdan bile olsa satmayacaksın kendini
İyi dinle
Karda yürüyüp belli edeceksin, izini iz bırakacaksın yani o
İyi dinle
Burası kaybedenler kulübü değil sabredenler kulübü bilmiyorsan öğreneceksin, bilmiyorsan öğreneceksin
Herkese saygımız sonsuz ama bilmiyorsan öğreneceksin
Yalan yalan yalan mı söyle yalan yalan yalan mı söyle kalbim açık konu tartışmaya kapalı kapılar ardında kalmış aklım gitmiş bitmiş
Geçmiş olsun sen beni tanıyamadığını anlamadın kavrayamadığın ki yazık oldu gitti o senden kalan ne varsa zaten arındım artık o da aktı gitti
Fark ettim ki senin gönlün benimle yarışmış yüzün gülse bile kalbin beş karışmış senin gönlün karışmış kalbin karışmış
Zaten insanoğlu ihaneti alışmış ne oldu kazandın mı bari
İyi dinle iyi dinle vurdumduymaz olmayacaksın vuracaksın ses getireceksin icabında herkese saygımız sonsuz ama bilmiyorsan öğreneceksin, bilmiyorsan öğreneceksin öğreneceksin bilmiyorsan
Bilmiyorsan öğreneceksin herkese saygımız sonsuz ama bilmiyorsan öğreneceksin



© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger