Durak Sözleri - Gülay Özdemir

Durak ” şarkı sözleri (Gülay Özdemir)

Gülay Özdemir - Durak Sözleri
Durak
Bunca yıldır sevilmeyi hak etmedim mi
Çabaladım sence hiç yol kat etmedim mi
Sevmenin de yaşı olmaz zamanı olmaz
Bu zamanda yeterince sabretmedim mi
Kader ne gelirse yap elinden beklerim
Kader dayanamam tut elimden gidelim
Kader ne gelirse yap elinden beklerim
Kader dayanamam tut elimden yada boşver
(2)Nereye goturursen götür
Nerede bırakırsan bırak
Gittiğim yol indigim yer
Hep aynı gelir aynı durak
Bunca yıldır sevilmeyi hak etmedim mi
Çabaladım sence hiç yol kat etmedim mi
Sevmenin de yaşı olmaz zamanı olmaz
Bu zamanda yeterince sabretmedim mi
Nereye goturursen götür
Nerede bırakırsan bırak
Gittiğim yol indigim yer
Hep aynı gelir aynı durak
Kader ne gelirse yap elinden beklerim
Kader dayanamam tut elimden gidelim
Kader ne gelirse yap elinden beklerim
Kader dayanamam tut elimden yada boşver
(2)Nereye goturursen götür
Nerede bırakırsan bırak
Gittiğim yol indigim yer
Hep aynı gelir aynı durak


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger