Yalan Söyledim Say Sözleri – Sinan Özdemir


Yalan Söyledim Say ” şarkı sözleri (Sinan Özdemir)

Sinan Özdemir - Yalan Söyledim Say Sözleri
Yalan Söyledim Say
Bir aşk yaşarmış aman
Beni anarmış, inan
Birisi varmış içinde
Yarası kalmış inan
Bir anı olmuşun aman
Aklından hiç kazınmayan
Dur söyleme bana
Daha inanaman ah
Sen ölmedim say
Yalan söyledim say
Biz bitmişiz ama
Zaman durmamış say
Sen ölmedim say
Yalan söyledim say
Biz bitmişiz ama
Zaman durmamış say
Bir anı olmuşun aman
Aklından hiç kazınmayan
Dur söyleme bana
Daha inanaman ah
Sen ölmedim say
Yalan söyledim say
Biz bitmişiz ama
Zaman durmamış say
Sen ölmedim say
Yalan söyledim say
Biz bitmişiz ama
Zaman durmamış say
Bir of çekersem yine derinden
Yanılsam da ne fark eder
Sen ölmedim say
Yalan söyledim say
Biz bitmişiz ama
Zaman durmamış say
Sen ölmedim say
Yalan söyledim say
Biz bitmişiz ama
Zaman durmamış say


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger