Kirlet Sözleri - Merdiven Crew

Kirlet ” şarkı sözleri (Merdiven Crew)

Merdiven Crew - Kirlet Sözleri
Kirlet

Birkaç kelimeyi yan yana getirip vites atmakla
Olmuyor işte Şüphe insancıl olmakla
Kiramen kâtibin en iyi kendime hatibim
Hayıf lamayı bilirim ben, bizde hep bi gerilim
Eleştiriye açık ama hadsizlik başka şey
Rölantiye aldım aklı kalp ise başka şey
İhya etmeliyim bak ben bu sene kendimi
Fuzuli olmak başka şey mecnunluk başka şey
Olmasın mı önüme çıkan zorlukların bana etkisi, bir anlık
Denemeden daha nesini anladın, içinde kalmayan ateşe firar mıyız?
Ateşe firar mıyız? Gözümde kalmadı
Kirlet hadi buraları kus nefretini! Kus nefretini!
Farket! Emiyorlar kanını. Onlara kus nefretini! Kus!
Doğru neyse zor peşinde koşmak öyle yol
Ateş de söndü sanma hala aynı kor
Çocukluk hatırası mirasımız kulaklarda
Dostluk demek büyümekti okyanusta kulaçlarla
Ufak bi merdivende başlayan hikaye
Sonrasında Rexxte, ardımızda Afife Jale
Sokaklarda freestyle ve üstümüzde bol bi giysi
Konser günü bastırıp sat Sansi Salvo cd’si
Yürüyüşteyim ve sinsi bir inişteyim değiştiğim kadar benim. Ben içtiğim Bi içkiyim bilinçliyim de Bildiğim kadar bilincim hiçliğim sevinci bildiğim kadar sevinçliyim bi pisliğim. Ben MC’yim Bi şairim
Sanat bizimkisi bi öğrenin gelinde derleyin bizim gibi olanları, olasılıkları, duyanların duyumları kafiyemizin uyumları.
Gördüğümüz sorunlarız unutmayın.


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger