Bekletme Sözleri - Pamir Saraçoğlu & Ege Çubukçu

Bekletme ” şarkı sözleri (Pamir Saraçoğlu & Ege Çubukçu)

Pamir Saraçoğlu & Ege Çubukçu - Bekletme  Sözleri
Bekletme

Yık duvarları aç kapılarını
Vakit geç değil
Kır gururunu ver bana kalbini
Aşk ölüm değil
Denesen ne olur beni dinlesen
Bitmeden bahar
Bana sevdiğini söyle o kadar
Korkacak ne var
Bırak kendini aşk rüzgarına
Geçmeden yıllar
Yürü durma yolun sonuna kadar
Kaçacak ne var
Hadi ama olan olsun artık
Sabırsız ellerimi bekletme
Hadi dokun içinden geldiyse
Aynı şeyi bin kere söyletme
Hadi ama olan olsun artık
Sabırsız ellerimi bekletme
Hadi dokun içinden geldiyse
Aynı şeyi bin kere söyletme
Yık duvarları aç kapılarını
Vakit geç değil
Kır gururunu ver bana kalbini
Aşk ölüm değil
Denesen ne olur beni dinlesen
Bitmeden bahar
Bana sevdiğini söyle o kadar
Korkacak ne var
Bırak kendini aşk rüzgarına
Geçmeden yıllar
Yürü durma yolun sonuna kadar
Kaçacak ne var
Rap:
Çok geç
Olmadan gel
Yakınlaş ve öp ne olur
Çünkü karar veremiyorum
Sensiz hayat nasıl olur
Alışık değil yolunda gitmesine
İstiyorum dayanamam bitmesine
Yakınlarım bana soruyor
Aranızda ne var?
Bu kız neyin peşinde?
Realest bebek eli havada beline sarılırsan
‘dollar sign’ çiziyor havaya ‘dollar sign’ ya
İşi gücü bırakıp yanında kalırsam
Kaçınılmaz son bu an
Kaçırılmaz ya
Hadi ama olan olsun artık
Sabırsız ellerimi bekletme
Hadi dokun içinden geldiyse
Aynı şeyi bin kere söyletme
Hadi ama olan olsun artık
Sabırsız ellerimi bekletme
Hadi dokun içinden geldiyse
Aynı şeyi bin kere söyletme


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger