Yoruldum Yorulmaktan Sözleri - Afi Ares

Yoruldum Yorulmaktan ” şarkı sözleri (Afi Ares)

Afi Ares - Yoruldum Yorulmaktan Sözleri
Yoruldum Yorulmaktan
Sanki yazdım asırlarca
Birikirken hisler
Dolarken satırlarlar
Yoruldum yorulmaktan
Gecenin kaçına kaldım
Üstümde sorun amansız
Dağıttım toplayamazsın
Zorladım elimde kalanı nasıl bi durumdu
Gözlerim kapanır uykumu getirir hezeyanım
Takıldım onu da meze yapıp
Olamam size yakın
Dönemem vitesi geri takıp yaa
Herkes, herkes bilenirken bir gün yazabil
Amaç ne magazin mi yere sağlam basabil
Deseler bile asabi
Bu bi tasa değil üstelik maktül assaian bak azim ne boşa mı
Emek verdim nerelere
Döktüm onca çaba
Dinledim bolca yalan
Geldi sonra bahar
Demek isterken bi anda çıkar gelir bir fırtına
Eder darma duman bütün düşler tuzla buza
Dönerken uzar meselem
Paravanım egom bi gün biterse vesvesen
Her gün talep her gün rezil işler desem sorun
Yok demesem kesin ister astar
Git yapamam boş müziğine masraf
Bir iki sene
En fazla bir iki sene
Yazın bi kenara cıkıcam bu yolun çamuru paçama konar (konar ya ya)
Savaş aç ona (ona)
Ya arama mola (mola)
Bilirim geliyo kolay (kolay)
O yüzden alamam onay monay
Hepsi bi kobay gibi
Bu nasıl olay
Olunca teslim gözümün altı mora (mora)
Yürüdük onla kol kola (kola)
Bozmadım yeminimi, yılların devinimi
Sadece yerini bil, yavaştan silinir alayı şu yaşta kaybolan gözümün feri gibi
O yüzden benimle düşüm
Rüzgara kapılıp uç
Düşünüp analitik
Olamam fanatiğin
Bu işin matematiği
Aklımda o yüzden hamalı değil
Sadece yazarım havalı kelimelerimin
İçine bakarak takılın bilirsin olayı
Kedi ve ciğerin işi
Kanıtı olur o direnişimin
Gerisi fos bitiyor kozlarınız
Kopyala yapıştır yemedi yine mi
Tosladınız duvara şaşıramam
En fazla gülerim uzaktan bu sefer o işe karışamam ya ya


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger