Söz Verdim Sözleri - Dorm

Söz Verdim ” şarkı sözleri (Dorm)

Dorm - Söz Verdim Sözleri
Söz Verdim

Yalanların içine düştüm yine
Deliye vurdum diye
Söz verdim ölmemeye
Başladım kendimi sevmemeye
Hayat adil değil
Sevdiğin her şeye faiz gelir
Rüyaların her gece paradoks
Ateşle bi’ sigara bu adama katil denir
Bu nasıl yağmur geçer mi güz
Suratını patlatır aga ederek düz
Severek gül tepesine gece gündüz
Borç ekinaton xanax ele güldür
Benim hatam mı bu Tanrım
Hepsine güvenerek bi’ ton da kahpeye kandım ve
İnan ki yaraları iyileşen yol alır
Çokla azıtmadım azla kazandım
Sevmedim olmayan popülaritenizi
İğrenç aşağılık kolyelerinizi
Ben olduğum gibiyim hep aynı bu pislik
Hiç binmedim o trene korktuğum gibiyim
İçine at çek kameraya dışına gül
Yarana alay eder adi bi’ canına söv
Yanına kalmaz o kahpeler geride dur
Yerine koyamıyo kimseyi yine de gül
Büyüdüm asi ve lanet tasolarım yok
Misketim kayıp bu ömrüm hep boş
Vebalime borç cinayete koş siyaseti saldım hep aç olana bakmıyo tok
Yine ver bana poz yetmiyo dozlarım
Al cebe koy bi’ de yılmazı sor yaramazdır hep o
Kanamazsa ki yaraların merhamet yok bak
Yolumu yarıladım şakşaklara bak
Evine gidemeyen annene yas
Kenarlara bak sokaklar hep kan
Bedavadan ölmeye katlanamam

© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger