Elbet Sözleri - Kaan Bros

Elbet ” şarkı sözleri (Kaan Bros)

Kaan Bros - Elbet Sözleri
Elbet
Geçmişi atamazsın bir kenara
Günü gelir mutlaka hesabını sorar sana
Yüzleş artık nedir kaçış sebebin
Zulme son verecek bu cümlelerim
Gemi üstünde bir mürettebat
Bakıyor hırsız gibi mabedime
İnancımı hiç kaybetmedim
Sen misin bunu çalabilecek, söyle!
Tabi sizin için sadece bir taş
Ama benim için ruh dön bir de bir bak
Yok çözemezsin gizemini
Amacımız bunu sizden söküp geri almak
Öfke, acı, keder
Yaşattın bana hepsi birbirinden beter
Eğer beni anlamak istersen
Anlatır sana satırlarım birer birer
Duy, uzaktan benim haykırışlarımı
İçimde sönmeyen yangınları
Koparamazsın ki beni benden
Alamazsın tarihimi gönlümden
Zor, yapayalnız kalmışım uzaklarda ben
Kurtulmak istiyorum tut elimden
Gün ışığını arıyor bu beden
Affedin bizi yeni jenerasyon
Yaban ellere düştü bu koleksiyon
Sahip çıkamadık ona büsbütün ama
Yapmak lazım artık operasyon
Kararlıyım yine eskisi gibi
Umutluyum aşık misali
Kaderim bunu bana bahşetmiş
Belirler hatıralarım seferimi
Gittim konuştum anlattım
Ama gözyaşıma hakim olamadım
Mahcubum size karşı hem de çok
Bir umut geri getiririm sandım
Sabret, günü gelecek bir zaman
Mutluluğa da varacak elbet
Kaybettiklerimizin ışığında
Sevgi bizleri de bulacak elbet
Duy, uzaktan benim haykırışlarımı
İçimde sönmeyen yangınları
Koparamazsın ki beni benden
Alamazsın tarihimi gönlümden
Zor, yapayalnız kalmışım uzaklarda ben
Kurtulmak istiyorum tut elimden
Gün ışığını arıyor bu beden


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger