Dünyanın Sonu Sözleri - Mahşerikan Ft. Locofella

Dünyanın Sonu ” şarkı sözleri (Mahşerikan Ft. Locofella)

Mahşerikan Ft. Locofella- Dünyanın Sonu Sözleri
Dünyanın Sonu
DÜNYANIN SONU - Mahşerikan ft. Locofella
Söz: Mahşerikan & Locofella
Müzik: Onur Gemici
Kayıt & Mix & Mastering: Prodüced By Devir
Klip Yönetmeni: Ali Babacanoğlu
MAHŞERİKAN:
Bu dünya bana göre değil
Başka bi gezegen bulmam gerek
Bu dünya bana göre değil
VERSE 1
Yaşıyosun dünyayı gözlerin kapalı
Sessizce izliyosun hadi geri saralım
Kaseti bu caddelere yeni atılım
Ghettomun içinde maskeler takılır
34 İstanbul bu şehir yanıyo
Giden gider ama kalan daima kalıyo
Daralıyo dünya mevsimler yanıyo
Kalbe faça ey ama kanamıyo
Yürüyosun sokakları koşa koşa yorulup
Geçiyosun köprüleri çözümlerde sorunun
Yağmurlu bi kış akşamı oyunlar kurulur
Başlamadan bitebilir dünyanın sonu
Ya ya ya ya
Yeryüzünden yıldızlara
Ya ya ya ya
Okyanuslardan bulutlara
NAKARAT :
Bu dünya bana göre değil
Bu dünya bana göre değil gidip
Başka bi gezegen bulmam gerek
Bu dünya bana göre değil
VERSE 2
LOCOFELLA:
When i getup on a track you know banger is here
My block is loaded fully for ya like i fuck what chu sayin
U been dreamin so long time u got the power on the stage
U high n dry still waitin fo me till i give a hand
İma kick tha shit me to spit on dat chick
Butchu lovin tha crowl u wanna eat that shit
Sparklin statin ballin on dat chick
Goodies with me chillin sittin hey cheers
What it was huh , hard presssin ya
Aint no trippin no fillin body breastin yo
Turn tape push play nod yo head on quik
İts goin down cuz the fella got drip and thank


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger