Çamur Oyun Havası Sözleri - Çamur

Çamur Oyun Havası ” şarkı sözleri (Çamur)

Çamur  - Çamur Oyun Havası Sözleri
Çamur Oyun Havası
Nasıl da bastı akşamın hüznü
Şarkısı türküsü hepsi de üzdü
Bir yanda sevmek bir yanda sövmek var
Doğrusu yanlışı nedir bilmeden
Söyleseler de bilsek ölmeden
Bi anda bitmek bi anda gitmek var
Biz varız kimse yok
Biz yokuz herkes var
Küstü de oynamadı
Son ateşte pişti de kaynamadı
Kimseyi sallamadı
Ne yapsın hiçbiri anlamadı
Elimden aldırdım
Yetiştim çok kötü saldırdım
Her lafı saydırdım yardırdım
Yerinden oynamadı
Ne dün ne yarın varsa bu anın
Bıraktı serveti göçtü de Karun
Eninde ekmek sonunda biçmek var
Tökezlemiştim sandı ki düştüm
Çok yere vardım çok az ulaştım
Bi yerde kalmak bi yerde durmak var
Biz varız kimse yok
Biz yokuz herkes var
Küstü de oynamadı
Son ateşte pişti de kaynamadı
Kimseyi sallamadı
Ne yapsın hiçbiri anlamadı
Elimden aldırdım
Yetiştim çok kötü saldırdım
Her lafı saydırdım yardırdım
Yerinden oynamadı


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger