Bir Dost Bulamadım Sözleri - Bengisu

Bir Dost Bulamadım ” şarkı sözleri (Bengisu)

Bengisu  - Bir Dost BulamadımSözleri
Bir Dost Bulamadım
Seyyah oldum şu alemi gezerim
Bir dost bulamadım gün akşam oldu
Kendi efkarımca okur yazarım
Bir dost bulamadım gün akşam oldu, gün akşam oldu, gün akşam oldu
İki elim gitmez oldu yüzümden
Ah ettikçe yaşlar gelir gözümden
Bir sır bu gördüm kendi özümden
Bir dost bulamadım gün akşam oldu, gün akşam oldu, gün akşam oldu
Bozuk şu dünyanın düzeni bozuk
Tükendi daneler kalmadı azık
Yazık şu geçen ömre yazık
Bir dost bulamadım gün akşam oldu, gün akşam oldu, gün akşam oldu
Kul himmet üstadım tufana dalam
Gidenler gelmiyor bir haber alam
Çok giyindım çok kuşandım bir zaman
Bir dost bulamadım gün akşam oldu, gün akşam oldu, gün akşam oldu


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger