Yeniden Sözleri - Göktay Göksu


Yeniden ” şarkı sözleri (Göktay Göksu)

Göktay Göksu - Yeniden Sözleri
Yeniden
Yeniden Dolandım Ben Kendime
Yeniden Sarıldım O Eski Hislere
Yeniden Dolaştım Bu Şehirde
Yeniden Ağladım Ben Kendi Kendime
Sağa Bakındım
Sola Bakındım
Sordum
Kendime Sordum
Sanki Bir Tek Ben Vardım
Öylece Kala Kaldım
Yeniden Sarıldım Ben Kendime
Yeniden Sokuldumo Eski Hislere
Yeniden Savaştım Bu Şehirle
Yeniden Konuştum Ben Kendi Kendime
Kızdım
Kendime Kızdım
Kadere Kızdım
Sebebi Var Mı Bunca Yaşanan
Saçma Sapan Yıkımlardan
Geriye Kalan Yalanların
Gerçekten Sebebi Var Mı
Sağa Bakındım...Sola Bakındım
Sığınacak Bir Liman Aradım
Sahte Sevişmeler Arasında
Gerçek Kalmaya Çalıştım
Kızdım..Sadece Kızdım
Kendime Kızdım..Kadere Kızdım
Kızdım..Kızdım
Yoruldum..Yordum..
Zordum..Zordu..
Kırdım


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger