Karambol Sözleri - Mahşerikan Ft. Şahkâr & Felix & İspah

Karambol ” şarkı sözleri (Mahşerikan Ft. Şahkâr & Felix & İspah )

Mahşerikan Ft. Şahkâr & Felix & İspah  - Karambol Sözleri

Bak buralar dolu hastaaa - neye yakın ol aslan deli geliyor biliyor yaslar duyulur öteden delik açmam gerekirse biliyon durmam geri konumum sokak 14 gelin tanıdık bura konstan tınne tanınır sönük dostlar bile
Yok taliban maliban gariban var
Gece çöktümü bitti mi rüzgar
Dökülür yola vampir gibi gün doğumunda bro yok oluyorlar
Çok tanımam onlaaar bilir
Bol proje sondaaj gibi
yok draje yaklaş hadi
yeni geliyor yükler geri
Şah önder bana kâr gönder yine gözleri kırmızı kan dünden
Gereken günden konusuz gündem sözümüz ünlem benim üstümdem çocuk üssüm den taramalı fakat Amerika malı değil tarikatım benim iyi baak
Nafakanı yatırayım atın iiban Seni niye batırayım adım iha, adım iha.
Mahşerikan:
Sözler (verse 2)
Ey bu sokakları atlatıcam
kafanda şampanya patlatıcam
lirikal efektine zar atıcam
sen zor zamanda dost satıcan
aç kalıcan katlanıcan
zorlanıcan bu da ders olucak
saldırıcan hedefin için
açıcan kapıları zaferin için
Dört artı üç diyalektik
kafalar karışık matematik
sistemin içinde apolitik yok taktik bu da al tastik sana
Kimsede kalmadı boş bak beyin uçuyorum kuş gibi canavar değil çok asabiyim elde panzehir farklı bi pist bura içinde zehir
O senin değil o benim değil kafalar karışık dengim değil rengimi sormayın bak belli yargılayamazsın çok dahi pata küte girişiyom kaç layn eğil lime lime eder seni punc line iyi
Bak bu sokaklar tehlikeli öğreneceksiniz tüm gerçeği
Felix:
Sözler (verse 3)
Hey aaarama beni hey gelirsem bulurum seni
Deneme derim bunun olmaz kafiyesi
Yetmez bunun rape asıl bakiyesi
Bence bu tarz sebebi değil mi
Sen doğmadan önce anan belli değildi
Beklediğiniz felix farklı değil mi
Dinleyen herkese tatlı gelirdi
Tat bakalım hadi fark yapalım
Takmayalım ama burda taht kuralım
Piyasaya fark koyalım bakmayalım
Arkamıza zirveyi turlayalım
Derim ama deneme yine vericem eline
Hasım olan herkes gidecektir evine
Bu nasıl bir deneme olacaktır gelenek
Hasımlarımı tek tek eziyorum gelerek
Ya ya yaaa
İspah:
Sözler (verse 4)
Görüp de bakamadığın o neymiş olanlar oldu olsun geçmiş her şey bitmiş öyleymiş ben neden bunu bilmiyorum
Aklıma düştü dinliyorum sokakta gördüm inliyodun tuttum kolundan halin bitkin sade olanları gözlüyorum
Kendinden bunu bil düşünme fazla kafan iyi bekliyosun yok empati
bütün hataları görmüyorum.
Son bi dalım var yakmıyorum olayları gerçekten takmıyorum
kim kime düşman bilmiyorum


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger