Kaç Durak Lazım Sözleri - Gökhan Atalay



Kaç Durak Lazım ” şarkı sözleri (Gökhan Atalay)

Gökhan Atalay - Kaç Durak Lazım Sözleri
Kaç Durak Lazım

Ne istedin sen benden, bir türlü anlamadım
Her şey çok güzel giderken, beni yalnız bıraktın
Biletleri kesmek kolay
Umutları kesmekten
Sen benim çocuk yanım, gülen yüzüm en tatlı anım
Bana en yakın olan kadın
Şimdi çok uzaksın, mutlu ve umursamazsın
Yanına gelmek için kaç durak lazım
Seni anlatırken buldum birden kendimi
Sanki az önce kapıdan çıkıp gitmişsin gibi
Yalpalayan gururla, anlat hıçkırıklarla
Şu koskoca dünyada zaten görmüşüz dibi
Gördüğüm en güzel rüyanın
Başrolü hep sensin oysa ki
Sen benim çocuk yanım, gülen yüzüm en tatlı anım
Bana en yakın olan kadın
Şimdi çok uzaksın mutlu ve umursamazsın


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger