Derin Sözleri - Doğukan Uçar


Derin ” şarkı sözleri (Doğukan Uçar)

Doğukan Uçar  - Derin Sözleri
Derin
Dünya zifiri karanlık
Geri dönemez aydınlık
Beni alır karartı
Bi sözüne hemen inandım
Yaram derin kanatma
Sev canımı acıtma
Kördüğüm yalanlarınla
Beni kor ateşe atma
Sevdiğim tüm insanlar
Beni terk ediyor bir bir azaldılar
Engelleri aşamıyor bedenim ama
Gidiyorum uzaklara tuzaklara
Sorgusuz sualsiz gidiyorsun
Ama tüm hatalar sende biliyorsun
Koşar adımlarla sana gelirken
Beni dikenlerin üstüne atıyosun
Derin kanatma
Sev canımı acıtma
Kördüğüm yalanlarınla
Beni kor ateşe atma
Sevdiğim tüm insanlar
Beni terk ediyor bir bir azaldılar
Engelleri aşamıyor bedenim ama
Gidiyorum uzaklara tuzaklara
Bul beni arama
Sor beni yaramı sar hadi
Yürüme koş hadi
Ölümün avuçlarında


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger