Asla Asla Sözleri - Buket Bengisu

Asla Asla ” şarkı sözleri (Buket Bengisu)

Buket Bengisu - Asla Asla Sözleri
Asla Asla
Güne başladım yine
Sen yoksun niye
Sadece sen mutlu ol diye
Vazgeçtim bile bile
Güne başladım yine
Sen yoksun niye
Sadece sen mutlu ol diye
Vazgeçtim bile bile
Odamdaki resmini yastığını kalemlerini
Ve doğum günümde bana aldığın gülleri
Hepsini birer birer okşadım okşadım
Bilmiyorum daha ne kadar dayanırım
Asla asla
Dolduramaz kimse yerini
Nefesini kimse duyamaz
Ellerini kimse tutamaz
Asla asla
Dolduramaz kimse yerini
Nefesini kimse duyamaz
Ellerini kimse tutamaz
Güne başladım yine
Sen yoksun niye
Sadece sen mutlu ol diye
Vazgeçtim bile bile
Odamdaki resmini yastığını kalemlerini
Ve doğum günümde bana aldığın gülleri
Hepsini birer birer okşadım okşadım
Bilmiyorum daha ne kadar dayanırım
Asla asla
Dolduramaz kimse yerini
Nefesini kimse duyamaz
Ellerini kimse tutamaz
Asla asla
Dolduramaz kimse yerini
Nefesini kimse duyamaz
Ellerini kimse tutamaz


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger