Yaşar Dostum Sözleri - Yaşar Özgüç & Azis Reyhan




Yaşar Dostum ” şarkı sözleri (Yaşar Özgüç & Azis Reyhan)


Yaşar Özgüç & Azis Reyhan - Yaşar Dostum Sözleri

İNCEDEN İNCE TÜTERDİ CİGARAM
KAÇAK YOLLARIN BİLETİYDİ SEVDAM
DİLİMDE UPUZUN DELİ BİR ŞİİR
YAŞAMAK VE ÖLMEK SÖYLE BİR MİDİR
AĞLARSIN YİĞİDİM ACIYLA BÜYÜDÜM
YANAN YILDIZIMIN BEN KÜLÜYDÜM 
 
gecenin kör soğuğunda 
uzanıp bir avuç toprağa 
yıldızları izledim saat tam 3'e kadar 
bir yıldız kaydı gökyüzünden 
bu onu son görüşümdü 
sonra bir yıldız kendini yaktı o soğukta 
hava soğuk, ellerimiz sımsıcaktı 
 
bir insan kaç kez daha sığınır bir sinema biletine 
gençtik yüreğimizde hala sivasın ateşi 
elimizi sıksak kıvılcım çıkardı bilirsin 
öylesine deli, öylesine hırçın 
 
sağ cebimde yirmi türk lirası 
tam 20 tane sırt yarası 
seni hatırlamak için kimi unuttuğumu söylesem komutan
bi cigara yakar, ağlarsın 
 
sakın deme bana askerler ağlamaz 
herkesin yarası kabuk tutmaz 
bir serhad vardı dersiniz 
ne yaşar, ne yaşamaz 
ne yaşar ne yaşamaz


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger