Sinyal Yok Sözleri - Sheriff





Sinyal Yok ” şarkı sözleri (Sheriff)


Sheriff - Sinyal Yok Sözleri



Kendini yerime koy 
Sinyal sinyal yok 
Gir bak gir girdap çok
Sinyal sinyal yok
Dostlarım sinyalci,baba sen kurmanci 
İşlerim bi süredir o kadar ters patlicam alayına farketmez ki
Bu defa silahlar oyuncak değil
Koş üzerime hadi dostlarım yanımda kadim kimisi yapıyor caz kimisi body 
Yorulduk koşmaktan, durmayın yokuş aşağı 
Ayık olmak gerek bu seferlik yazıyorum ghettoyu yeni baştan
Konumum, açım herşey yerli yerinde gözüküyor bak (gözüküyor ordan)
Susarsam içerim kan, susarım içerim bak
Kafamda deli düşünceler,
Kafamda deli düşünceler,
Düşersem kalkarım gücümle ben 
Yaşarım hayatı gücenmeden 

Yaşıyom hayatı güvenmeden 
Kafam rahat gibi 
Yaşıyom hayatı güvenle ben 
Kafam rahat tabi 
Hook:
Telefonum Hepinize meşgul 
Yeminde derdo ve Muş’lu 
Telefonum hepinize meşgul 
Yeminde derdo ve suçlu 
Nakarat x2
Yaşıyorum hala 
İnadına yaşıyorum hala 
Sokaktan sahneye koşuyorum arada bir
Yapıyorum mevzu alakalı çok çalışmakla 
Takıl takıl ortama, ortama bakın  
İşleri düşer ama yok size takım 
Hayalimi alıyorum üstüne basıp 
Çıkarıyom ödülümü tırnağımla kazıp 
Sentetik mentetik, değil estetik 
Bırakın bu ayakları artık 
Karşıyım hapınıza, hepinizin 
Düşmeyin batağına pisliğin 
Buralar bildiğin gibi değil
Beni arıyorsan arama
Mevzular inancak gibi değil 
Savaşırım dişe diş kana kan
Ben bu yolu boşuna mı koştum 
Yaralarım bedenimde yaptığınız hoş mu 
Size göre hayallerim boştu 
Kurduğum düşünceler ülkemde suçtu
Hayalim buralardan gitmek, ailem dostlarım 
Müziğime respect 
Karakterime denk dur 
Yoksa telefonum hepinize meşgul 

Hook:

Telefonum hepinize meşgul 
Yeminde Derdo ve Muş’lu 
Telefonum hepinize meşgul 
Yeminde Derdo ve suçlu 


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger