Captain Morg Sözleri - Doçend




Captain Morg ” şarkı sözleri (Doçend)


Doçend - Captain Morg Sözleri


2. verse

Kapıları kapatırım suratına kal 
Yerim dar sorun değil kara para var 
Sana yada yaraların araları kokpit bu 
Yoksa eminim ki bize hiç zor değil bu 

Bize son değil bu korunak bul iki park
Tiki çark çevir b** atan biri var 
Ölünü dirini gelip bip yapar bakın etrafına 
Delir bu ne biçim dark nigı dark nigı 

deh dıgı deh dıgı 
dıgı deh dıgı 
deh deh dıgı deh
dıgı dıgı deh dıgı 

Parolası tam tıkır 
Beni vur  nigı 
geri dur nigı 
gene kurnikı

Koli koli turnusol 
Golü vurdu sol 
Beni duydu son 
Sana uydum 

Son son bi ton son 
Donkişotlu son 
Sifon çekip üstünüze 
İşedim bi ton 

Her şeyi geç kalabilir tek 
Yolun başı ben kazanırım hep
Açıklanır içimdeki dahiyane velet 
Bana gösterirdi dolu kine bile deli rest 

Bugün geçicek sona gelicez 
Yolu seçicem vede kolu kesilen 
Biri gibi sınanırım günü gelir 
Hesabını sorar zorla kuru kana sevk edilen 

Beni kesmez minik hisler 
Bok yoluna mı gidicen sen inadına piç ha ? 
Çıkarıp 50 balya temiz suratına sallar 
yallah bu civardan 

© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger