Aşkına Esirinim Sözleri - Arslancan




Aşkına Esirinim ” şarkı sözleri (Arslancan)


Arslancan - Aşkına Esirinim Sözleri

Aşkına esirinim gönlümü kaptırdım sana bir kere 
Sevip bağlandıkça benden sürekli kaçıyorsun.
Her gün yeni bir umut, bazen ansızın gözyaşları 
Her anım senle dolu senden bir türlü vazgeçemiyorum. 

Olamam senden uzak, yapamam. 
Bu bedeni başkasıyla paylaşamam

Gel hadi gel beni böyle yalnız başıma bırakma
Güneş gibi doğ benim dünyama Kurban olsun bu can yoluna

Gün gelir belki olur diye umutla bekledim her defa 
Sabrım sonsuz senin için Allah’ım yardım et süreyim bir sefa
Senden gelecek çile, her türlü cevr-i cefa 
Baş tacıdır benim için gel etme nolur sana yalvarıyorum 

Olamam senden uzak, yapamam. 
Bu bedeni başkasıyla paylaşamam

Gel hadi gel beni böyle yalnız başıma bırakma 
Güneş gibi doğ benim dünyama kurban olsun bu can yoluna


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger