Arıyorum Sözleri - Favor1n & Asab Rp





Arıyorum ” şarkı sözleri (Favor1n & Asab Rp)


Favor1n & Asab Rp - Arıyorum Sözleri



Favor1n

Hevesliyim kırılmaz , belki kanım durunca
Biter miyim kalınca , şarkılarım akılda 
Bi gün yolu bulunca kapılar açılınca 
Tüm çocuklar sevinecek ben parayı bulunca 
Çıkıp onu ara , Her yerde ara 
Saklanan o umutlar elbet karşına çıkar bi gün 
onu bulunca , kilitleri kırınca
Her şey aynı kalamaz inan, güneş bana doğunca 

NAKARAT 
... Nasıl bi kafadayım uçuyorum...
... Sanırım sebebini arıyorum...

ASAB RP

Arıyorum , Arıyorum 
bi gün karşıma çıkacak onu biliyorum.
Biliyorum , Biliyorum 
O gün yakında bunu görüyorum. 
Evet yolun başında ve belki yolun sonunda 
Henüz geç değil ve hala biraz umut var 
Biter biri yenisi gelir 
Biten her şey seni beni 
Yok eder ve deli değilim 
Deli gibi arıyorum. 


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger