Suspus Geceler Sözleri - Doğuş ve Arman




Suspus Geceler ” şarkı sözleri (Doğuş ve Arman)


Doğuş ve Arman - Suspus Geceler Sözleri

Yine kalmisim karanlık gecelerde
Uykularım kaçtı simdi nerdesin söyle 
Hani hep bende kalacaktın simdi gittin ellere

Karanlık gecelerde kalmisim yine sensizim 
Bak duygularımiz paramparça olmus hani nerdesin 
Sevgilim seni çok sevmiştim ama beni terkedip gittin 
Hani gelmedin hani sevmedin hani beni çok sevecektin

Simdi yine kaldim sensiz burada 
Kafam yine yine yine dumanda 
Soruyorum ben her gün nerdesin be gülüm 
Hani beni sevecektin hani geri gelecektin simdi nerdesin 

Suspus gecelerde kalbim yine sende 
Inanmiyorum artık yalanlarına cünkü yalanlar hep sende 
Yine kaldim bak tek basına bıraktın beni issiz sokakta 
Korkuyorum yanlizliktan çünkü alistim o yanina

© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger