Meşgul Şarkı Sözleri - (Radde)




Meşgul” şarkı sözleri


Radde - Meşgul Sözleri

Kafadan arantım var 
İçime işlemiş karanlıklar 
Kovala dur aga bocala
Burada parayı bulamaz asalaklar  

Sigaramı yak, viskimi ver 
Olamaz hiç biri ben asla 
Sararsa takılırız sarmazsa başka
Numaramı veririm ararsan açmam 

Çekip çekip çeki düzen veremedim 
Çekip çekiştirir gece beni 
Çetin çelişkidir şüphelerim 
Bilirim içini hiç çekilmedim geri 
Beni bilin rapim ile gelip zehirlerim seni 

Benim perilerim deli epey derinlerindeyim 
Deyim yerindeyse bütün şehir benim 
Gecelerim paranoya kokar 
Parolamız para baba kahrolası bütün kapıları açar

Baya baya paradoks bu 
Şeytan cehennemden kaçar oldu 
Zamanla daralır odan, yârin de yarın da yalan

Gel sor cevap ara bul kaç 
Kameraya poz ver ego buna muhtaç
Zavallılar onlar düzenin esiri 
Açalım müziğin sesini 

Ara Ara Meşgul 
Ara Ara Keş bul 
Mahallemiz Rahat 
Kafam Biraz Meşgul 

Ne ne neredeyim ben 
Her yer bulanık neden 
Her şey beni mi bulut 
Her gün gelirim dolu 

Peşime düş peşime düş 
Bad trip bad trip
Peşime düş peşime düş
Başka şans yok 

Tribim bitmez çeneni kitler 
Dilime birikir kibirim bilinci yitirirken 
Kopya profiller hepsi troll bence 
Düşündüm bunları promillerce 

Bana kara listeyi verin hadi izleyin 
Daha bu bir şey değil beynimde mixtape 
Olayımız fresh bebe senin beat fake 
Bana pahalı bir şişe ama sana milkshake 

Gemilerin alabora ey
Her atışın karavana, rap yapan bir canavarım
Senin işin karalamak ey
Yana yana darmaduman hayatına mâna ara

Kaçıp kovala açık bulana kadar
Başım belada açıp yazana kadar
Kasıp kasılacak hasım adım yazılacak 
Asık suratını rado yakıp kavuracak 

Lanetim kalemimin alameti, mabedim harflerim 
Mahkemem kafiyem, cesaretim sicilim 
Hiç haddimi bilmedim kalbimi dinledim hep herkese red 

İçeriye giremeyeceğin bir yer
Asla bilemeyeceğin bir his 
Ulaşamazsın ama tekrar tekrar
Ulaşamazsın ama tekrar tekrar 

Ara Ara Meşgul 
Ara Ara Keş bul 
Mahallemiz Rahat 
Kafam Biraz Meşgul 
© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger