Merhaba Şarkı Sözleri - (Diealon feat. Siyesbi & Brody)




Merhaba” şarkı sözleri


Diealon feat. Siyesbi & Brody - Merhaba Sözleri

kapım kapalı (kapım kapalı)
bu gece yakınım (bu gece yakınım)
zor bir tabir akla dayalı (akla dayalı)
boşa harcarsın zamanını 
belki yalanla kaplı hayatın 
sana gösterecek bir gün  doğruyu yanlışı
(doğruyu yanlışı)

tetikte ol sağlam dur 
hoşgeldin yeniden tayfam bu 
ardı arkası kesilmeyen bir yol bul 
depar attım ve zirveye son tur.

Bitmek bilmeyen koşuşturma 
sen beni mahalleme sorup durma 
bir kaç abinle oturup konuştum da 
adam değilsin geçirdin soruşturma.


MERHABA , MERHABA , MERHABA 

durmam ben (Durmam ben) 
engellersen durmam ben 
hedefteysen de durmam ben 
kullan gel (Kullan gel) 
beynin yok vede zordan gel 
korkan sen (Korkan sen)
korkuların seni engeller
(Korkuların seni engeller)

Hayattayım bak durmam ben lan 
sen dur vede gel kapris yap 
bana sonunda olacak kabristan 
geç karşıma gel bana tarih yaz 

tarih yaz lan sakin kal 
tetikle kal vede dikkat lan 
benimle kalacan elimde kalacak 
rap benimle kocaman bir sancak 

MERHABA , MERHABA , MERHABA 
© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger