Karakol Şarkı Sözleri - (Vecize)





Karakol” şarkı sözleri


Vecize - Karakol Sözleri

Cinayet okey
Duygular üvey
Nefesimi bitirmek için mi bu deney
Gülüyorum ama fena yaralı yüzey
Ölüyorum ama rahatım bro
Yüküm var epey 
Güneyim kuzey
Güneşimiz - 36 bu ne zevk 
Yoruluyorum ama giderim ölüne 
Çünkü ben ölmeden sana rahatlık yok
Bize bulaşma yürü git olum yoluna 
Tehlikem evin kapısı bozulmasına 
Benzer ve giren çıkan belli olmaz boşuna 
Uğraşma bizimle yalan olursun boşuna
Mahalleme yaklaşıyor deli araba 
Bi mercedes gibi şekilim anlasana 
Siz olmasanız döndüremeyiz makara 
Bana kolay olan işler hep zoruna gitmesin
7 sene gider bol stok 
Yapıyosun storyme ye stolk 
C4 ü  patlatırım hani bom 
Geliyorum olum rahat olma hazır ol
Seri katil olabilirim arantı bol 
Mimiklerim suratımda emeklimi kro 
Kimse olmasada yürürüm soğuk bu yol 
Ghetto çıkışına ya para ya karakol
Nasıl oluyo bu biberonlu Bi baron 
Mason mafyası gibi takılan jelibon
Hiç olursun özenti kafanla bi buton 
Yaşamadan soğutur bu maraton
Nasıl olsa hepinizde yara bol 
Sokak arasına girişi var anadol 
Kendin olmalısın olmazsa olur yok 
Korkuyorum kendimden  değil yol
Yeteneğim kökü dibi Kafkasya ya 
Uzanıyo Deli dolu çocuk yaya ya ya
Ne geliyosa verip  yarı yarıya ya ya 
Sandığın gibi değil dünya
Yüzüme bak beni anla 
Kavga dünya var aramda 
Benim hayalim değil artık Bi dava 
Rahat ol geliyorum önüm arkanda!
Hook 
Yürüdüm İstanbul'un her tarafını  her caddeye dem bıraktım 
Sıyrıldım karanlık sokaklardan gözlerden ıraktın 
Bu hayat benim hiç Umrumda değilsin 
Dokunma yanarsın 
Bi kere dönüp bak o zaman anlarsın gözümden hayatı 
© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger