Sen Dünyamın Dört Bir Köşesi Sözleri



"Sen Dünyamın Dört Bir Köşesi" şarkı sözleri


Arat Araz - Sen Dünyamın Dört Bir Köşesi Sözleri

Yüreğimi al, yüreğini ver, yüreğinle gel son bir defa
Tek birini sever yüreğim de, beni buldun sen bi deha
Gidelim buradan, gidelim gidelim

Bavulada aşkını koy, yolu aç, bana koş, bir gülüş, nede hoş, sevelim o zaman
Yandım yaradan, kapanır yaralar, yer olur yaralar, aşktır aman
 
Evrenimde bir kış, gelmedi bahar
El veripte koştuğum, gelmedin daha
 
Bir gözyaşı bi mutluluk uzundu ama geçti sürem
Yazın sonbaharı kışın ilkbaharı ararım arıyorum dört sürem
 
Sen dünyamın dört bir köşesi
Sen gönlümün sana endişesi
Sen bir ay bana sen bir güneşim
Sen bir gül ben bin neşeli
 
Sevelim o zaman, sevelim sevelim
 
Hasretim onaydı, kasveti banaydı, sözleri fenaydı Allah'ım
Sevgisi sır gibi, aktı bir sel gibi yüreğime, yüreğimi dağlardı
 
Gözlerimde yaş, olmadı olmayacak,
Kalbi bütün taş, kimse konulmayacak yerine
 
Düştü bir çığ gibi, kaldım biçareyim ortada,
Olmayınca
Tıpkı bir sen gibi, aklımda sen bir biz olmasak bile
 
Kelebekler öldü mü? kelebek kadar ömrü var aşkının
Yine beklerim ömrünü sen sev diye ömrü var aşkımın
 
Sen dünyamın dört bir köşesi
Sen gönlümün sana endişesi
 
Sen bir ay bana sen bir güneşim
Sen bir gül ben bin neşeli

Sen Dünyamın Dört Bir Köşesi Şarkı Sözü - Arat Araz

Söz & Müzik: Arat Araz, Eli Balabeyov - TMS The Music Secret - A Beatz

Düzenleme: Eli Balabeyov

Yönetmen: Muhammed Albayrak



© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger