Yaktım Gemileri Şarkı Sözü - Uğur Etiler



"Yaktım Gemileri" şarkı sözleri 

 

Sözler

Hani çok doğrusun ya
Her şey de en iyisin ya 
Dünya etrafında dönmüyor bilesin 

Bakışıyla bir dağı devirir 
El alemi dize getirir
Bütün herkes onu konuşur öyle zannetsin 

Biraz uslan artık yar, bu neyin özgüveni?
Bir destur artık, aştın kendini 

Yaktım gemileri
Her gün birileri ölsün yoluna 
Ben ölmeyeceğim

Sensizim ilelebet 
Aşkı bulana dek 
Umudumu hiç yitirmeyeceğim

Yoluma çıkma aman diyeyim 
Yıprattın yeterince gözünü seveyim

Şarkıcı :  Uğur Etiler

Söz & Müzik: Uğur Etiler

Düzenleme: Birkan Şener, Gökçer Turan

Yönetmen: Haşim Umut Gülbay, Anıl Elçin


 Uğur Etiler Hakkında

Biyografi

“17 Ağustos 1995 yılında Mersin’de dünyaya geldim. Müziğe olan yeteneğimi ilkokul öğretmenim keşfetti. Lise de gitar ve şan eğitimi almaya başladım. 2012 yılında O Ses Türkiye’de Murat Boz’un takımında yer aldım. 2013 yılında İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı Opera bölümünü kazandım. Ve eğitimim 4. sınıf olarak hala devam ediyor. 2017 yılı Ağustos ayında söz ve müziği kendime, düzenlemesi <strong>Gökçer Turan</strong> ve <strong>Birkan Şener</strong>‘e ait olan “Yaktım Gemileri” adlı şarkımı Garaj Müzik etiketiyle yayınladım.&nbsp;<strong>2018 yılı Şubat ayında “Biraz Zor” isimli yeni single çalışmam sizlerle birlikte oldu. Söz ve müziği bana düzenlemesi<br>
Oğuz Yılmaz’a ait olan şarkımı çekimleri 1 gün süren klibimizle süsledik.
Klip yönetmenimiz&nbsp;İdil Dizdar ve Said Dağdeviren oldu.
Yeni şarkılarla yakında tekrardan buluşacağız.
 


© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger