Gerisi Hikaye Şarkı Sözü - Turan Sarıbay



"Gerisi Hikaye" şarkı sözleri 


Hep genç hanım kız istedim 

Ağır basil sessiz sakin 

Baş ağrıtmaz çan çan çan çan 

Portakal soyar akşamları falan 

Derken rastladım ona 

Meydan okuyordu yıllara 

Bir haftalık canı var dedim 

İki günde bozuldu ezberim 

Ah, herkesi tavlıyo saniyesinde 

Ah, öyle bi sallıyo sanki zelzele 

Gerek yok başka söze 

Hasta oldum 

Gerisi hikaye 

Cebinden çıkarır yirmilikleri 

Bırakmış boş kaprisleri 

Ne istediğini biliyo ama 

Bi çene var ağır makineli 

Hem arkadaş hem sevgili 

Konuşturuyo tecrübesini 

Muadili yok daha sorma 

Bundan sonrası kırmızı nokta 

Ah, herkesi tavlıyo saniyesinde 

Ah, öyle bi sallıyo sanki zelzele 

Gerek yok başka söze 

Hasta oldum Gerisi hikaye



© Yeni çıkan şarkı sözleri | Powered by Blogger